joi, 26 mai 2011

Retorica

Prin ganduri tarzii se scurg amintiri in triste clepsidre si indoieli cu cap de hidra musca nemiloase din iluzoria fericire...e atat de singur sufletul captiv in cusca intrebarilor fara raspuns...oare am indraznit prea mult ?...am maniat iarasi zeii si.asa mult prea maniati pe crunta-mi sfidare de a-mi alege singura zeul in fata caruia sa.mi plec fruntea?...Amarnic pret platesc pentru nesabuinta.mi de a-mi scrie singura legile si greu tribut inchin chiar propriilor mele ganduri la ceasuri cand visele isi astern mantaua in linistitul somn al celor straini de al meu zbucium...si iar fumez si tac...tac si fumez...si printre amintiri te caut....de ce azi ai lipsit din ele?...e.atata bezna in sufletul ce trist isi striga dreptul negat la fericire...e.atata durere in ochii vii, dar goi, e.atat de mult pustiu in lumea mult prea populata de griul banalitatii omniprezente...e.atat de frig in arsita noptilor vaduvite de prezenta ta...unde esti tu IUBIRE?....te.am asteptat si azi...si n-ai venit....oare maine... vei veni?................

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va ascult cu placere