duminică, 24 iulie 2011

O floare, un simbol...o parte din mine...

Ganduri stropite cu franturi de curcubeu se avanta ghidus pe carari de luna purtand cu ele farame din sufletul meu si revin colorate, vesele si sprintare colorand zenitul cu inflorite zambete. Imi adun visele in pumni si le arunc pe bolta, transformandu-le in stele cazatoare, purtatoare de dorinti ascunse in ganduri vinovate. Imi iubesc tacerile, imi adun visele si imi impletesc gandurile in buchete colorate inchinate aceluiasi idol nestatornic si capricios:iubirea!! Iubesc oamenii si ale lor zbuciumate trairi, iubesc zilele pline de culoare si gandurile ce se furiseaza mute in trairi reale, iubesc tot ce imi incanta ochiul si imi bucura sufletul.Am cuprins in palme tot frumosul si am crosetat cu el o lume de zane si feti-frumosi, de povesti cu happy-end si trairi sincere.Iubesc primaverile deghizate in toamne, natura salbatica desfasurata in verzi asternuturi risipite cat vezi cu ochii, luciul straniu si tacut al lacului de munte, adancurile insurmontabile ale sufletului uman, tacerea din ochii tai, dar cel mai mult iubesc firescul fara de cusur si frumusetea pura a florii de lotus, ce noptile se scufunda in mal, pentru ca diminetile sa renasca vie, stralucitoare si nefiresc de curata, imblanzita sub sarutul soarelui. Fiecare purtam in suflet o floare de lotus, hranita din angoasele noastre...haideti s-o lasam sa infloreasca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va ascult cu placere