duminică, 18 decembrie 2011

Iesirea la lumina



    Ieri, o prietena draga mie si infocata fana a blogului meu, ultragiata de ceea ce mi s-a intamplat in ultimile zile ca urmare a concursului pentru cel mai bun blog, m-a intrebat care e premiul la acest concurs si daca merita sa trec prin ce am trecut si sa suport mojiciile unora, doar ca sa castig ...si nu a fost singura care a intrebat asa ceva, prin urmare voi incerca sa le raspund aici, ca sa inteleaga toti cei ce ma citesc, de ce am intrat in acesta competitie.
      Am creat acest blog in urma cu cateva luni, doar ca o nevoie imperioasa de a-mi descatusa sufletul torturat de intamplarile din acea periaoda a vietii mele. Nici macar nu aveam idee ce inseamna un blog, nu ma gandeam la niciun fel de competitii, sau ceva asemenea, nici macar daca sunt citita sau nu. Pur si simplu, era jurnalul meu personal, dar in format online si nu intr-un caiet cu file. Cu timpul insa, lucrurile au evoluat,  treptat, am fost descoperita de cititori, unii s-au regasit in scrierile mele, altii m-au insultat, blamat si improscat cu noroi, dar nu pentru ca ar fi avut cu adevarat ceva concret de zis la adresa celor ce scriam, ci doar din pura rautate, continuand o ampla campanie de calomnie si atac personal inceputa pe un site de socializare. Cu cat atacurile erau mai intense, cu atat a crescut indarjirea mea si dorinta de a face din acest blog, din gandurile si trairile mele ceva cu adevarat demn de citit. Mi-a crescut si s-a diversificat traficul, publicul si au inceput aprecierile si cu timpul, m-am calit. ..apoi, intr-o zi, navigand pe net am intrat pe un blog gasit intamplator si am descoperit MostWantedBlog. Am intrat pe el si am citit cu atentie, am "frunzarit" chiar si cateva din blogurile membre acolo si m-au impresionat cu adevarat. Mi-am dat seama ce inseamna de fapt bloggingul si ca si eu pot da o alta forma blogului meu, il pot diversifica si pot transmite cu adevarat ceva prin intermediul lui, nu numai trairi personale. Cuvintele au un impact imens asupra oamenilor, pot fi hrana pentru suflet, sau otrava, pot creste sau distruge. Mi-am dorit sa devin blogger adevarat, nu din vanitate ci din dorinta de a-mi lasa amprenta in spatiul virtual. Stiu ca pot!  Ca urmare, m-am inscris in competitia pentru cel mai bun blog al lunii si in alte competitii, desi recunosc cinstit ca nu mi-am facut iluzii ca voi castiga, cel putin nu daca nu voi incepe sa diversific tematica blogului si sa las franturile mele de ganduri sa transmita si altceva cititorilor.
    Deci, draga mea prietena si voi, ceilalti ce va intrebati daca merita premiul acestui concurs sa suport  acele rautati, raspunsul meu este:da, merita.
    Originalitatea in creativitate nu inseamna numai lipsa plagiatului, ci si surse de inspiratie, apartanenta la un mediu creational de calitate care sa te stimuleze, incurajeze si sustina in ceea ce faci. Asta am vazut eu la MWB si mi-am propus sa fac parte si eu din el.Poate multi dintre voi nu ma inteleg, chiar si iubitul meu se arata nedumerit de ce este atat de important pentru mine acest grup si sa devin membra a lui, dar ca sa intelegi trebuie sa traiesti nelinistile si zbaterile bloggerului vesnic aflat in cautare de inspiratie, de surse calitative pentru creatii deosebite, de dorinte ce tind catre perfectiune.
       Imi place ceea ce am scris pana acum si nu ma dezic de niciun articol, dar vreau mai mult! Vreau sa-mi intind aripile si sa zbor, sa-mi pun imaginatia si talentul la treaba, sa creez si sa concurez cu oameni de calitate, bloggeri adevarati si sa nu fiu doar un musafir printre ei, ci sa "stau la masa" cu ei. I-am citit si mi-a placut ce am citit, am interactionat cu ei si m-am simtit "crescuta". I-am simtit "ai mei".
      Pana acum, rar m-am incumetat sa ies din tiparul prestabilit al blogului si sa scriu si despre altceva decst trairile mele, dar simt nevoia sa o fac mai des. sa spun ce am de spus si sa ma fac "auzita"...iar cand o autoare precum Sorana, sau CoraBogdan, sau Adela Onete , sau Roxy iti spun ca le place ce au citit la tine, nu e indicat sa le dezamagesti....si ele, ca si mine si-au pus sufletul in scrieri si rezultatul e minunat.....pentru toate aceste trairi si partasii, concursul MWB, chiar e o "mare scofala" si deloc banal, pentru mine. Sper sa ma puteti intelege si ajuta sa "cresc", sa pot fi la nivelul lor, sa-mi castig cu adevarat locul printre ei. Imi doresc iesirea la luminat, un blog cu adevarat deosebit, care sa aiba ceva mai mult de zis decat a facut-o pana acum. Imi doresc partasie cu valoarea cu V mare! Asta imi doresc! Si pentru a obtine ce vreau, nu ma voi impiedica de rautati anonime, oricat de multe si diversificate ar fi!!
   Va multumesc ca sunteti alaturi de mine!!

4 comentarii:

  1. Draga mea,îţi mulţumesc pentru aprecieri, mă onorează! Nici nu m-am gândit că pot fi un model pentru cineva! Asta mă şi sperie, cumva. :) Cât priveşte răutatea unora, ştiu că e greu să le faci faţă, pentru că ai experienţă, cu asta se hrănesc, dar nu le da atenţie, pentru că nu merită. Din punctul meu de vedere, cei care lovesc pe la spate, ascunşi în anonimat, nu sunt decât schilozi sufleteşte, umbre ce se scurg pe la colţurile societăţii. Tu rămâi tu... şi-atât! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Adele, nu.mi multumi, ca nu ai de ce. Eu scriu doar ce simt si ce gandesc si am vrut ca lumea sa inteleaga de ce fac ceea ce fac. Asta e tot....voiam sa.i fac sa inceteze circul deloc magulitor din pagina de comentarii. ramne de vazut daca am reusit...;((...

    RăspundețiȘtergere
  3. Scuze: acum, am văzut că s-a strecurat o greşeală în ce am scris:"pentru că ai experienţă". Voiam să spun că "ei au experienţă", dar ştiu sigur că tu ai înţeles ce am vrut să spun. :)

    RăspundețiȘtergere

Va ascult cu placere