vineri, 16 decembrie 2011

Lasitatea ca mod de viata, sau Cronica Vesnicului Anonim

          De aseara a inceput votarea pentru cel mai bun blog al lunii decembrie. M-am inscris si eu in concurs, de dragul competitiei si al interactiunii, nu neaparat sa castig, pentru ca sunt perfect constienta ca sunt multe alte bloguri ce cu adevarat merita votate. Recunosc, imi place sa castig, am competitia in sange, ca si ambitia, dar intotdeauna mi-a placut fair-play.ul in orice.Din pacate,o competitie scoate si ce e rau din oameni, dar ceea ce nu pot intelege sub nicio forma, e lipsa de totala omenie si elementara decenta a unora. Dragii mei vizitatori, rivali in competitie, sau doar simpli curiosi, acesta este un blog PERSONAL. L-am creat pentru mine, aici imi spun eu parerile mele, trairile, realizarile si esecurile mele, tot ce cred eu ca merita scris. Daca va place ce scriu, ma bucur, daca nu va place, e in regula, sunteti liberi sa aveti propriile opinii, dar in limita bunului simt si a decentei. Nu ma deranjeaza critica sub nicio forma, atunci cand e obiectiva si constructiva, dar sa te cobori pana intr-atat incat sa te legi de memoria unui copil mort, pentru a-ti scoate la iveala toata mizeria sufleteasca si josnicia caracterului, mi se pare prea mult!! Bineinteles, acesti neoameni, sunt si lasi, isi lasa mizeriile sub masca anonimatului, pentru ca sunt constienti ca si-ar atrage oprobiul public prin gestul lor incalificabil. Puteti critica orice, in mod pertinent, dar criticati-ma pe MINE, nu va luati de copilul meu decedat!! CAT DE LIPSITI DE OMENIE PUTETI FI, GUNOAIE CU CHIPURI UMANE??? RUSINE SA VA FIE!!!...sa ajungi sa folosesti limbaj obscen la adresa unui suflet nevinovat, mi se pare total inacceptabil !! Voua, mizerii lase ca v-ati ales anonimatul ca mod de viata, traind ca sobolanii din propriile mizerii , va spun un singur lucru: sa nu dea bunul Dumnezeu vreodata sa traiti si voi experienta mea!! Hidosenia caracterului vostru, incapacitatea de a gandi rational si omeneste, frustrarea, invidia si rautatea ce va caracterizeaza sunt condamnarea voastra la vesnic anonimat din care nu veti putea niciodata iesi, pentru ca va lipseste ingredientul principal:OMENIA!

        Ceea ce nu stiti voi, creaturi fara coloana vertebrala, e faptul ca, toate aceste actiuni ale voastre, faptele si gandurile marsave va sunt contabilizate undeva de Cineva care vede si stie tot, oricat de mult incercati sa va ascundeti voi, iar intr-o zi, acel Cineva va va chema sa dati socoteala pentru toate acestea...va compatimesc sincer, pe voi, cei ce traiti la periferia conditiei umane, trecand prin viata anonimi si frustrati, lipsiti de decenta, eleganta si bun simt, dar mai ales de elementara omenie. O vorba spune ca, "de unde nu e, nici Dumnezeu nu cere..!!"...ma voi ruga pentru voi, fiinte lipsite de caldura sufleteasca si inteligenta, ma voi ruga la Dumnezeu sa va ierte ratacirea, caci in mod sigur, nu stiati ce faceti!! Va lipseste gradul de inteligenta necesar sa puteti face diferenta intre bine si rau si sa va ajute sa iesiti din bezna si anonimatul in care traiti si sa va faceti remarcati ca OAMENI, nu sobolani cu infatisare umanoida! Dumnezeu sa va ierte!!

8 comentarii:

  1. Corecta atitudinea ta! Chiar daca au aceasta aparenta.... nu sunt oameni cei ce se leaga de acest subiect.....sunt creaturi ale intunericului ce tanjesc sa-i atinga pe cei ce au un suflet...tocmai pentru ca ei nu-l mai au de mult....

    RăspundețiȘtergere
  2. E revoltator si abject sa te cobori pana intr-atat...mi-a fost dat sa traiesc si sa vad multe in viata, dar o astfel de fapta e de-a dreptul incalificabila, ca si acesti monstri ce traiesc printre noi!!Eu nu scriu pe acest b;log nici pentru a castiga simpatia unora, nici pentru compatimirea altora, scriu pentru mine, e modul meu de a-mi descarca sufletul, de a ma relaxa si de a interactiona cu oameni minunati, iar articolele scrise in memoria fiicei mele sunt omagii aduse memoriei ei, orice om destupat la minte poate intelege asta, doar niste gunoaie se pot folosi de un asemenea subiect sa ma atace, in lipsa de argumente pertinente. E infiorator gandul ca printre noi traiesc asemenea monstrii!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Mihai, pentru comentariu!! Inca sunt plina de indignare si revolta si imi pare rau ca am ajuns sa scriu asemenea articole pe blogul meu...oare cand unii dintre noi au uitat sa mai fie oameni? Ei nu au copii? Nu se tem de Dumnezeu??...nici macar spiritul sarbatorilor nu le mai reanimeaza sufletul mort si putrezit!! Pacat~~

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi se pare incredibil...Mă gîndesc ce să-ți spun și scriu și șterg, scriu și șterg, nimic n-are sens. Nu poți să iei în considerare asemenea josnicii, ar însemna să cîștige cîteva secunde din timpul tău prețios. Am sentimentul că vei cîștiga competiția, o meriți, nu-i lăsa să-ți știrbească bucuria. Niște frustrați...Ok, am irosit și eu timp prețios acordîndu-le o atenție nemeritată.
    Țin să-ți spun de ce-mi place blogul tău, (mai am cîteva favorite pe care le-am descoperit pe lista de bloguri participante la concurs),
    -are coerență, cursivitate, formă și, mai ales, fond. Să nu uităm că nu-ți bați joc de limba română. Am intrat pe bloguri care m-au fugărit cu titlul scris pompos, dar cu greșeli flagrante. Da, am pretenții în domeniul ăsta, cu atît mai mult cu cît pretindem...îmi asum asta. Să ai un weekend frumos, și revino cu inspirație, abia aștept!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Sorana, pentru ganduri si sustinere!! Stiu ca orice om rational se va delimita de astfel de mizerii umane!!

    RăspundețiȘtergere
  6. goya spunea:
    "fanteziile zamislite fara ratiune , nasc monstrii". asa cred ca sunt si acesti monstrii care se cred oameni cu ratiune si care isi dau cu parerea fara sa stie ce fac si ce zic.
    te pup Lotuss ,suflet drag inimii mele

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt uluit de faptul că poţi ataca o mamă în ceea ce are mai scump. Îmi pare rău, acum văd prin ce lucruri cumplite ai trecut în viaţă şi totuşi ţi-ai păstrat dragostea de frumos şi o anumită candoare. Ţi-am citit ultimul articol şi am stat să-ţi mai frunzăresc cuvintele, am înţeles că ai vrut să te descarci prin acest blog - din păcate, asta implică şi anumite riscuri. Este uluitor că pentru un premiu sau ce anume o fi fost pus în joc în acea competiţie, unii oameni se pot preta la aşa ceva. Ucidem câini, mutilăm suflete...Câteodată lumea în care trăim mă sperie...

    RăspundețiȘtergere

Va ascult cu placere